Monday, December 27, 2010

SUPERWOMAN kah saya??? Ader X - FACTOR kah blog saya???

Komen yang betul2 Positif..
Yang membuatkan diri ini makin berkobar-kobar utk bergerak lebih kehadapan..


Komen ni dapat dalam entry Edit-mengedit memang keje saya
Dapat daripada Mya Elzara Batrisya
Oh..mula2 ibu singgah kat blog Mya ni..
Tersangatlah suka sebab blognya sangat ceria..
Ditambah pula dengan Tuan Blog yg memang comeyy giler..

Jawapan kepada komen:

Tak pe slow2 belajar photoshop tu..
Memang kalau boleh, better join photoshop class utk memantapkan diri..

Oh tima kasih cakap saya Super woman..
Sebenarnya memang semua pun boleh jadi superwoman...dengan syarat pandai2 bahagikan masa..
Bangun pagi lepas subuh( mesti hubby yg kejut yer, itulah masalah supoerwomann ni...tak leh bangun sendiri..huhu), masak breakfast utk hubby dan anak2, lepas tu masak simple2 utk tengahari pulak..just utk anak2 ngan bibik, pastu kena siap2 bagi homework utk aleesya, kul 8 pagi sharp masuk keje, pastu kat office buat keje yang sepatutnya, bila dah business sendiri ni, kejenya memang kena lebih lah sikit kan..tapi kadang2 mengular FB dan Blogging jugak...hehe, kul 4:45 pm balik keje, singgah beli minum petang utk anak2..selalu,nya beli cucur udang kuah kacang atau pisang goreng jer..pastu balik teman anak2 main2 kat luar pulak..kalau ader jiran2 kat luar, beramah mesra ngan jiran2...pastu standby utk masak dinner...tapi kadang2 ader gak dinner kat luar kalau penat..n tapau jer..malam pulak fokus kat anak2 lagi, terutama tang pelajaran..anak2 dah tido, updated blog buat autopublish, dah siap autopublish, layan suami pulak...superwoman kah saya??? Oh yer tambahan...weekends pulak kena siapkan photobook clients...macam semalam pulak dapat job family photoshoot...memanglah penat sikit kan..tapi dah minat...alang2 menyeluk perkasam, biarlah sampai ke pangkal lengan...

Saya rasa anda semua juga superwoman kan...tapi sebenarnya diri ini rasanya banyak lagi yg kena belajar...tak layak pun jadi superwoman...huhu



Oh...femes kah saya??
Saya masih saya yang sebenarnya..
Langsung tidak terfikir akan menjadi femes..
Tapi sangat teruja jugak kalau org bagi penghargaan seperti kat atas tu..
Tima kasih  Mya Elzara Batrisya


Yang bawah ni pulak dapat komen daripada kak yong..



Ya Allah...tak sangkanya saya sebab rupa2nya ader jugak org menyedarkan saya yg blog picisan saya ni ader X-FACTOR...
Terima kasih kak yong...
Memang selalu singgah blog kak yong ni...sebab kat blog kak yong macam2 info ader..
Cuma jarang2 sangat tinggalkan jejak...kadang2 jer..huhu.
Tapi betul ke X-factor y kak yong mentioned tu..
Tu pandangan kak yong lah..
Pandangan Uols pulak macam mana??

Perlukan komen yg ikhlas utk memantapkan lagi blog yg seciput ni...

P/S: Jap lagi nak publish komen yang mengatakan ibu tak layan blog dia pulak...hehe..
Kalau ader yg positif, mesti gak kena ader yg negatif kan...huhu

P/S: Ni bukan entry autopublish...entrylive sebentar tadi..cepat2 taip entry sebab ader banyak keje lagi kena settlekan ni...

p/s: Semalam hari yg sangat mudah rezeki utk ibu. bukan murah rezeki yer, mudah rezeki...alhamdulillah...rezeki itu sama2 dikongsikan bersama anak2 ngan bibik semalam...eh bukan selama ni pun hari2 mudah rezeki ke????ekekek





Post a Comment