Thursday, July 30, 2009

::DAMIA ALEESYA IS THE WINNER FOR............

Alhamdulillah.................Damia Aleesya telah menang contest 'SHARE YOUR STORY & THIS MIGHTS BE YOURS"anjuran Ibu Addin n Nasa.............kalau sesiapa yg berminat nak baca sila klik di sini.




Ibu dapat tahu kemenangan ni pun daripada ayah... ini antara perbualan ibu n ayah dalam tepon....

Ayah: Sayang, Damia Aleesya menang kan?

Ibu : Menang apa?

Ayah: Menang pasal karangan Share the story tu.........


Ibu : Ya ke? Mana abang tahu?

Ayah: Tgklah dalam bloglist tu.........

Ibu : Ntah2 Damia Aleesya lain kot.....

Ayah: Ntah....nanti awak confirm kan...


Lepas jer letak tepon, ibu pun cepat2 buka blog. Memang betul ader nama Damia Aleesya. Lepas tu ibu hantar komen untuk kepastian. Ibu juga telah menerima satu comment from Ibu Addin n Nasa...............memang sah Damia Aleesya menang...................


Kemenangan ibu ini adalah dari pengalaman dan bukannya tulisan. Ibu cuma sampaikan dalam bentuk tulisan agar ia dapat dikongsi dengan org2 lain. Dan yang paling penting, ayah lah yang bersungguh2 menyuruh ibu hantar story untuk contest ni. Ayah juga yang telah mengeditkan dan memberi perasa tambahan pada karangan ibu ini. Ayah juga sebak semasa membaca karangan ini. Ayah lah tunjang dan sokongan kepada ibu semasa menyertai contest ini.

.......................YOU ARE THE HERO IN OUR LIFE, AYAH.........................................

Terima kasih juga kepada penganjur kerana telah memilih Damia Aleesya sebagai pemenang......Tak sabar rasanya hendak menggunakan barangan Crabtree & Evelyn. Nanti kalau ibu dah gunakan barangan yang dihadiahkan oleh Ibu Addin n Nasa ni, insyaallah ibu akan kongsi cerita lagi dengan semua................

Tahniah juga untuk pemenang lain
Nur Aleesya Mohd Adzhar, Muhammad Uwais dan pemenang hadiah saguhati.

Wassalam............








Post a Comment