Wednesday, January 5, 2011

Perghhhh dasyat!!! Contest ni ader 28 pemenang, dan saya salah seorang pemenang itu...hehe


Alhamdulillah....
Rezeki kami anak-beranak lagi..
Tak nak cakap panjang..
Sebab tajuk pun dah panjang...

Kami anak-beranak menang kategori

KATEGORI "BEREMPAT"


Buat masa ni berempat dulu lah yer...



Tahniah jugak kepada mama zharfan, sebab kami berkongsi kemenangan utk kategori ini...Mama zharfan ni Otai Comper dan join CGL....

Tahniah juga untuk pemenang lain macam suziey, cutemum, nad mama zakwan.....

Keputusan penuh klik bawah



p/s: Kemenangan ke 3 utk Jan 2011...hehe..nak jugak tulis tu...nampaknya tuan blog memang serasi ngan contest bergambar jer....



11 comments:

Nana said...

hehe stuju2
ayu klw anta contest2 bgambo
sure lekat
hehehe
bagus dah 3 hehe kasi semangat

azura samsuddin said...

tahniah sis, menang contest lagi...

Mama Zharfan said...

hehehe suka tgk geng2 comper tulis dh berapa kemenangan diaorg dpt hehhe

Cute MuM said...

tahniah..
betul tue.. kalo kontest bergambar mesti lekat punya.. orang cantik, gambar pon cantik.. sebab tue selalu menang...

Farra Dhelina said...

wawww!! semua pakat bertuahhh..taniahhhh

MrS. F!zA said...

dh tgk..byknya pilihan pemenang ikut kategori..ruginyah tak join..

tahniah k.ayu

zura@iwan said...

hepy family...tahniah...

n@m@n said...

bilo bulih masuk kategori berlima kak ayu..hehehe

Anonymous said...

Tahniah...rezeki awal thn tu

mama_umar_maryam said...

tahniah!!

tiefazatie said...

wah..tahniah!kalu bab2 pic nie mmg bg kt sis n mz la..hihi