Wednesday, January 5, 2011

Perghhhh dasyat!!! Contest ni ader 28 pemenang, dan saya salah seorang pemenang itu...hehe


Alhamdulillah....
Rezeki kami anak-beranak lagi..
Tak nak cakap panjang..
Sebab tajuk pun dah panjang...

Kami anak-beranak menang kategori

KATEGORI "BEREMPAT"


Buat masa ni berempat dulu lah yer...



Tahniah jugak kepada mama zharfan, sebab kami berkongsi kemenangan utk kategori ini...Mama zharfan ni Otai Comper dan join CGL....

Tahniah juga untuk pemenang lain macam suziey, cutemum, nad mama zakwan.....

Keputusan penuh klik bawah



p/s: Kemenangan ke 3 utk Jan 2011...hehe..nak jugak tulis tu...nampaknya tuan blog memang serasi ngan contest bergambar jer....



Post a Comment