Sunday, January 23, 2011

Ngeteh atau TT???

Disaat korang baca entry ni..
Kami sekeluarga off to Melaka..
Saja gedixx2 nak ikut ayah damia..
Sebab ayah damia ader program kat bawah ni..
Lebih kurang 70 buah kereta wish convoy..

Sementara geng2 drivers ader Mega TT..
Geng2 wifey + anak2 pula haruslah ke Shopping Complex kan..
Maksudnya habislah semua shopping complex kat MELAKA tu kamu terjah..
Ngeh ngeh ngeh...
Mula2 tak nak bawak bibik tau..tapi nanti sapa nak jaga ayyunie??
Ngeh ngeh ngeh..kata nak bershopping sakan..
Haruslah ader yg menjaga anak2 kecil itu kan..


Rasanya lepas Mega TT ni, banyak lagi xtvt sampingan yang lain..
Harap janganlah balik lambat sangat..
Kesian aleesya nak sekolah esok..
Cehhh..macam lah sekolah pagi kan...hehe

p/s: Sapa2 nak jumpa ibu kat melaka...SMS yer..012-7560895


Post a Comment