Thursday, January 6, 2011

Entry terima kasih tak terhingga untuk Mya Elzara Batrisya

Terima kasih kepada Mya Elzara Batrisya

Sebab sudi buat entry yang begitu menusuk kalbu..

Ini bukan entry meraih undi yer..

Tapi entry pengakuan ikhlas seoarang insan yg bergelar sahabat di alam maya...

Terlampau banyak puji-pujian dalam blog Mya tu...

Kak ayu rasa semua pun mampu utk melakukannya...

Terima kasih sekali lagi Mya..

Insyaallah.......kalau ader kelapangan dan idea2 bernas..

Mana yg boleh kak ayu kongsi, kak ayu cuba yer..

Begitu teruja pabila ader yg sudi baca blog kita dan bersemangat menjadikan blog kita sebagai sumber inspirasi....alhamdulillah...

Nak tau kisah penuh, klik2 bawah:




Mode: Happy giler giler giler....Esok reveal yer!!!! Alhamdulillah....

p/s: Rasanya untuk bulan jan ni jer dah banyak entry khas utk ibu ni...heheh..rasa2nya perlu tak kira entry khas yg keberapa??



Post a Comment