Tuesday, January 4, 2011

Kenapa curi gambar anak2 saya????


Siapakah dia yg mencuri gambar2 anak saya itu??
Adakah lawyer?? Adakah Artis?? Adakah pelakon??
Ohhhh tidakkkkk ....dia yg dimaksudkan ialah eily 
Mesti ramai yg kenal eily tu kan..
Btw eily dah minta izin pun nak copy gambar2 tu..
Saja bagi tajuk gempakkkk sikit kan...hehehe

Actually nak ucapkan terima kasih kepada eily sebab buat entry utk anak2 kak ayu tu..
Huhuhuhu..sangat terharu ok..

Kalau korang nak baca pasal entry apa atau nak beramah mesra ngan eily...
Klik2 bawah yer..




Entry ni pasal anak2 korang suka tak pakai aksesori rambut???

p/s: Ini bukan kali pertama entry khas dibuat utk ibuayahdamia yer...hehe




Post a Comment