Friday, September 11, 2009

::MENANG LAGI.....2 CONTEST LAK TU::

ALHAMDULILLAH................

AGAKNYA REZEKI IBU UNTUK ANNIVERSARY KALI NI

IBU TELAH MENANG 2 CONTEST SEKALI GUS

SATU CONTEST "JOM MAIN AIR"
SEPERTI GAMBAR YG TERPAMPANG KAT BAWAH NI

 
DAN LAGI SATU

CONTEST " RAYA! RAYA! RAYA! GIVEAWAY"

DAPAT NO 2...


 

-
-
-
 
p/s: banyak ketinggalan join contest coz sibuk dengan contest ibu organised sendiri...nak balas komen2 pun tak sempat ni......sibuk dok short list nama peserta.......insyaallah akan cuba mengambil masa untuk balas seadanya...

16 comments:

E.L.I.Z.A said...

omedeto!
eiymann pun meney gok contest main air ni hehhehe...rezeki beday =D

Mrs. Adz said...

wah bestnye memang 2 skali..tahniah ye

AziE-rAh said...

Wah.. Best nyer...
Tahniah.. Tahniah...

Atiqah said...

tahniah2...hehe..

Mama_Aqish said...

tahniah...murah rezeki dua beradik ni kan....masuk la banyak2 contest lagi...mana tau ada rezeki boleh menang lagi...

EIJAM'S FAMILY said...

alhamdulillah rezki tue..

:: PU3'z :: said...

congrat!!!

ibu damia said...

eliza - tahniah utk eiymann jugok....tapi meme gambar eliza + eiyman tu come pun....patut dapat no 1 ni...hehehe

ibu damia said...

mrs adz - tq dear...

ibu damia said...

azie -rah - tq..tq...

ibu damia said...

atiqah - tq dear...

ibu damia said...

mama_aqish - alhamdulilah....rezeki anak2 sebenarnya ni....insyaallah kalau ader kesempatan leh jer join contest lagi..

p/s: bila mama_aqish nak buat contest lagi ni????

ibu damia said...

eijam's family - alhamdulillah.......rezeki di bulan pose...

ibu damia said...

pu3'z - tq babe...

Ieda the Rainbow Princess said...

Congratulations,Ibu Damia!

white rabbit said...

wah menang besar kali ni kak..hehehe.....