Tuesday, September 15, 2009

Assalamualaikum.............Kami dah pulang...............

Askum semua.........................Aleesya dan keluarga dah balik JB dah....
Dah 3 hari tak jengok blog, rasa rindu sangat2 kat blog ibu ni......
Aleesya selamat mendarat kat Airport senai kul 3.45 ptg semalam.....
Tup-tap-tup-tap sampai rumah kul 5 lah gak....... 
Terus kul 6 ayah n ibu masuk office...........penat gilosss.......
Hari ni baru sempat nak buat entry kat blog.......
tu belum jengok2 lagi kat rumah auntie2 semua lagi....huhuuhu...
jenuh nak ziarah rumah auntie2 semua ni......banyak citer best2 nampaknya....
Oh ya...sebelum ibu gi vacation hari tu, ibu x sempat nak umumkan sapa yg jawab dgn betul 'JOM TEKA' tu
So, pemenang untuk 'JOM TEKA' tu adalah farah......
Nanti send ur particular kat zamzarina99@yahoo.com ...
Nak tahu ke mana Aleesya dan family pergi?????
Gambar kat bawah ni ada jawapannya......
Nantikan next entry yer....banyak sangat citer nak diceritakan ni.....
-
-
k,,
p/s 1: Penat teramat sangat hari ni coz dok packing kek lapis pior dari sarawak...semuanya org kirim 100 
 pax...kat  rumah dah macam bisness kek lapis sarawak dah....sampaikan yg beli utk diri sendiri pun dah terjual huhuhuhu.....
-
p/s 2: Ikan terubuk masin pun ramai yg tambah kirim....haiya.....niat nak gi vacation, tapi dah sibuk ngan barang org kirim lak.....tak pe....kami ikhlas membantu....
 -
p/s 3:Jenuh lah jawabnya ni nak blogwalking kat rumah semua nanti....masa dah lah  x cukup ni......
Post a Comment