Friday, January 7, 2011

Alhamdulillah...Menang lagi...kali ni teka paling tepat dan pantas pula..

Alhamdulilah...
Rezeki di hari jumaat lagi..
Pagi tadi dengan kemenangan FAREEDA
Petang dengan kemenangan lain...aminnn

Tadi Fiza ader minta alamat kat FB...
Mula2 confius gak aikkk nape Fiza minta alamat ni..
Lepas tu cepat2 gi kat blog Fiza...
Tgk2 dah ader senarai nama pemenang sapa yg teka dengan tepat hadiah tu..

Jawapan yg diteka dengan tepat.....hehe

Hehehehe..macam tak percaya jer teka dengan tepat.
Sebab masa tulis jawapan tu, apa yang terlitas di fikiran, itulah yang ditaip..hehehe
Tapi kalau dah ader rezeki tu tak kemana kan..

Nak tau sapa yg teka hadiah lagi satu tu dengan tepat...
Klik2 bawah yer..


p/s: Kemenangan ke 6 dalam bulan Jan...tu termasuk yg menang fareeda yer....hehe..



Post a Comment