Friday, January 21, 2011

Addicted!!!!


Benda yag addicted setiap malam.
Tak kira lepas makan pun sanggup cari..
Tak kira ramai org pun sanggup beratur tunggu
Tak kira jam 11 malam pun sanggup cari..
Ni lah benda dia..

"Prosperaty celup"
Ngeh ngeh ngeh...
Ayah damia yg bagi nama tu..
Sebab bukan saya yer yang addicted...tapi AYAH DAMIA..

Rasanya memang lain dari yg biasa tu..
Sebab rotinya kukus yer..
Bukan bakar macam biasa tu
2 keping burger daging dibungkus dalam telur tu..
Sos pulak, memang 100% macam prosperty burger kat Mc'D tu..
Nasib baiklah dekat jer kat area taman rumah ni..
Harga prosperaty celup ni ialah RM4.50


p/s: Aleesya pun suka makan burger..ikut gen ayah dia lah tu...

p/s: Mula2 tu ibu cam jual mahall tau..memang tak nak rasa burger ni..sebab ibu bukan pengemar burger..tapi bila dah rasa sekali...siap pesan "abang, sayang nak 2 burger yg disalut tanpa roti yer"..ngeh ngeh ngeh




Post a Comment