Thursday, December 30, 2010

Jawapan Teka-Teki Teka-Tekuk

Oh yer..mesti ramai nak tau tanaman apalah dalam pasu tu kan??





Ader 4 tanaman yer dalam pasu ni...



1. Daun kesum



kangkung



Daun bawang



Daun sup

Jadi yang paling pantas dan paling tepat ialah:



Blogger Mama Balqis said...




pkok kangkung, pokok bawang, pokok daun sup, pokok daun kesum....(ni bahasa kg, kurang pasti nama dlm buku)

Kepada pemenang, sila inbox no akaun kat dalam fb saya yer..
Add: zamzarina zakaria


p/s: Nampaknya ader yg tak tau lagi nama2 pokok ni..hahahaha..KANTOIIIII





11 comments:

SyUhAdA said...

thniah kpd yg menang..
alamak..kantoi..~

Nana said...

heheh betul dah kita jawap
tap tak cukup pantas
tahniah anje

Mama Balqis said...

rezeki akhir tahun...tak sesia sy slalu nengok emak saya tanam sayur...:p (me tkg kutip ajer!)

imanmom said...

tahniah mama balqis

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

tahniah sape yang teka tepat tu...mama balqis, ayu kita pun nama mama balqis gak tak de hadiah untuk yang nama sama ke?kih...kih...

Mama Zharfan said...

hehe me jwb kangkung jer yg betul :) ada 4 rupanya hahhhaahha

MrS. F!zA said...

hehehe pantas lg anje..tahniah..

Gieyana said...

tahniah2..x psn pon ko nyer entry ni..tp mmg x pasan pon psl x on9 dua tiga hr nie...

h4ni3 said...

4in1??
tak bergaduh ke pokok2 tu?
hehehe

mama_umar_maryam said...

wahh adiah tahun baru anje ni ;)

eT said...

sume dlm 1pasu ker??
bagusnyer...

meh la join lucky draw plak..:)

LUCKY DRAW