Tuesday, December 14, 2010

1-sporting.....1- jual mahaiiii


Dan inilah hasilnya..


Seperti yg diperkatakan dalam entry 2-3 hari lepas..
Pasaii ayyunie ni mahaiii benauuu nak senyum..
Aleesya lak terlebih sporting...
Apa org suruh semua dia ikut..
Kalau Ayyunie?? Huh...macam2 cara nak suruh dia senyum..


 Tapi apa2 pun...
Kasih kakak terhadap adiknya tetap tiada bandingan..
Mereka berdua lah tempat mengadu..
Mereka berdualah tempat bergaduh...
Mereka berdualah juga tempat bermain dan suka2..


11 comments:

Nana said...

pergh..meletop gambar
masuk contest sure 110% menang hhehehe
ayunie malu2 plak kan kena kiss heheh

mama rifQy said...

so sweet budak2 kecik ini kak ayu!geram na nengok!

tiefazatie said...

wah!!sgt cumil!!!cam bidadari nie..sweet..=)

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

so sweet la ayyunie malu2 miew tu aleesya tetap suprb posing kan, dah amik skill mak nya ni ratu cilik posing...

Nad @ MamaZakwan said...

comey sokmo la anak dara kak ayu ni..mana nak tumpahnya KUAH kalu tak kat LANGKAWI kan??heheheheh =)

ibu_BatRiSya @wardah said...

comelnya...cantik gamba..bila la nak beli DSLR satu nih

firahadifa said...

cepat nya ayunni meninggi... tapi sweet giler.. tutu tu cantiksss

MRS. K said...

nanti si adik dah besar skit, dah paham makna posing.. siaplah! kalah ibu dengan kakak die.. huhuhu

Mama Zharfan said...

kakak dh paham bab2 posing :)
adik tunggu besar sikit :)
dua2 pun comel--pics boleh invest utk masuk contest byk2 :)

mamalieyna said...

adik malu kott..hehe..kontra dr si kakak eh..sweet piccas!

mama rifQy said...

Kak ayuuu..Pinjam gambar both damia'a!!

mai nengok entry blog na!