Friday, December 3, 2010

Siapakah Blogger yg Glamour itu??

Tadi masa boring2 kat rumah...
Amik majalah2 lama baca...
Kat rumah ibu memang banyak majalah...
Tapi sejak kelahiran Ayyunie..
Dah jarang beli majalah..
Sebab dah ader 2 org anak kan...pastu dah aktif blog ngan FB..

Pastu tengah belek dan belek Majalah Sri Dewi dan keluarga Sept 2006..
Yg depan majalah tu cover Ina Mawi (ex-tunang mawi)
Alih2 tertengok satu gambar ..
Macam kenal jer tgk gambar diaorg ni..


Ni lah muka surat majalah yg ibu tertengok gambar blogger itu..
Jumpa tak sapa tu??
Alah...korang pun mesti kenal blogger ni gak..


Jeng jeng jeng....
Hah kenal tak sapa tu??


Yg selalu bertuah menang GA dan contest..
Tak kira contest realiti atau alam maya...
Good Job Sis..
(Tiba2 panggil sis...ekekek)

p/s: Pastu kan last few days, ader gak ternampak 2 anak blogger dalam majalah pa & ma tahun 2009...alamak yg terbitan bulan berapa tu tak perasan lak..nanti snap2...


p/s: Muka uols pernah keluar majalah/ suratkhabar??Jangan cakap majalah sekolah erkkk..yg tu of coz semua ader...hehe



Post a Comment