Wednesday, December 8, 2010

Kah kah kah...nak tergelak baca blog yg ikut resepi puding roti karamel bersos coklat ni....


Ingat lagi tak aritu ibu ader buat puding roti karamel bersos coklat??
Ni rupa puding tu...

Kah kah kah...
Nak tergelak baca blog zana buat puding ikut resepi ibu ni...
Eekekkeke...dah lah baca ngan ayah damia kat office ni..
Ayah damia siap sindir lagi...aikkk ader mentee nampak...ekekeke
Bukan mentee bang..sharing is caring...hehe

Nak tau apa yg kelakar??
Klik2 bawah..




Ni ler rupa puding zana tu...cantikkan...

p/s: Zana dah cuba...anda bila pula???ekekeke


p/s: Zana, ni tak dengar kata tok guru lagi ni..mana sos coklatnya???

Post a Comment