Tuesday, December 7, 2010

Alamak!!! Nampak panties lah pulak....

Fuhhh...laju jer masuk blog ni erkkk...
Sebab dengar nampak panties kan..
Mesti semua nak tau panties sapalah pulak ternampak ni??
Artis mana lah yg ternampak panties kali kan...




Baby Girl Panties memang cantik2 kan..
Siap ader renda2 lagi...hiks..

Ok jom kita tgk sapa punya pantieslah ternampak ni kan..


Gambar ni snap2 masa 14/11/2010...
Ingatkan nak buat memori birth mark kat peha kiri aleesya tu..
Sekali ader org tegur nampak panties aleesya lah...ekekkee..
Nasib baik aleesya kecik lagi...kalau tak mau blushing pipi 7 hari 7 malam ni..





Yang ni pulak snap2 petang tadi..7/12/2010
Bawak Aleesya pi snap2 kat playground..
Sebab dah janji nak snap2 baju baru dia tu...hikss..
Sekali lagi ternampak panties lagi...
Habis tu nak buat cam mana..
Anak dara ibu suka pakai dress, gaun n skirt..
Kalau buat aksi2 lebih sikit...pasti akan TERNAMPAK kan..
Sila jangan tenung lama2 yer kat panties tu..
Malu aleesya...


P/S: tak dapat bayangkan kalau aleesya besar nanti...then tengok gambar2 ni...agak2 malu tak dia??

P/S: Ibu pun ader gak gambar sensored masa kecik2...mak ibu kata ni lah kenangan yg tk mungkin dapat di cari lagi..


Post a Comment