Monday, December 6, 2010

Ke Majlis Azhar Sulaiman & Adika Yusof

Mesti tak percayakan kami ke rumah Azhar Sulaiman & Adika Yusof semalam...
Tak nak percaya tak pe...bukti kami ke sana ader....
Ader ke yg tak kenal Azhar sulaiman & Adika Yusof tu erkk???


Ni ler Azhar Sulaiman...handsome kan dia..


Lain betul kan muka Edika Yusuf zaman dulu dan sekarang..

Ok jom kita tengok pulak bukti kami ke sana..


Hah nampak??? Nama Azhar Sulaiman kan..


Yg ni pulak nama Adika Yusof kan..
Betullah kan..


Ni kad undangan diaorg..
Tapi eh eh...kenapa Majlis Berkhatan??
Tau lah sekarang kan musim cuti sekolah...so banyak budak nak berkhatan...

Rupa2nya...Azhar Sulaiman & Adika yg dimaksudkan tu ialah anak jiran ibu lah...selang 6 buah rumah jer.....ekekeke
Terkena sudaaaaaaaaaaaaaaaa
Memang ibu + ayah diaorg ni fanatik nama pelakon kot...sebab tu nama2 anak diaorg pun macam artis sudah...
Yg berkhatan ni anak no 2 dan 3 daripada 5 beradik...Yg sulung ngan no 4 lupa lak nama apa..ala2 artis jugak...yg pasti anak yg no 5 tu namanya ADI PUTRA yer....hehe

Ok lah...Jom berbalik kisah majlis berkhatan ni..
Ya Allah....budak2 zaman sekarang ni memang dilimpahi kemewahan sungguh...
Bayangkan buat majlis berkhatan dah macam buat majlis kahwen dah...
Dengan Khemah nya 5 biji...dengan scallopnya lagi..dengan kerusi bertutup kain putih semua..memang mak ayah budak2 ni amik pakej perkahwinan pun...utk 600 org ..nasib baik tak seribu teruskan..
Gambar non adooo..sebab segan betuii nak snap2...walaupun hakikanya masa kami pergi lepas asar tu tak ramai sangat org..hehehe..


Gambar amik kat sini

Lebih kurang cam ni lah khemah dia...tema pun purple sejibik cam dalam gambar kat atas tu..
Kerusi semua berbalut kain putih...meja semua meja bulat.....fuhhh dasyat kan..

Makanan??? Tak yah citer lah kan..
Dah macam makan buffet rasanya...
Main menu dia memang nasi beriani...tapi mewah laukkkk weiii..
Bayangkan ader Ayam masak pedas, gulai daging, pajeri nanas, acar mentah, kari terung (macam dalca kot)...apa lagi erkk??
Tu tak masuk dessert tu...ader tapai, puding cendol, puding apa ntah nama lagi..sedap giler...pastu roti jala, cupcake, kuih muih lain, buah-buahan, air 3 jenis...fuhhh..tak leh nak ingat semua makanan...

Dan akhir sekali sebelum balik..


2 utk ibu + ayah damia..(dapat 2 mug ala2 vantage you....hehe..bunga jer nak sama)
2 untuk ayyunie + aleesya.. (jajan..tapi bukan jajan cikai punya..jajan mahaiii oooo)

p/s: Untung budak2 zaman sekarang kan...kalau ader apa2 celebration utk anak2, pasti meriah dan happening...UOLS sanggup habis beribu2 semata nak celebrated birthday anak atau berkhatan..
ibu dapat tau, yg majlis berkhatan azhar sulaiman & adika yusuf tu utk katering sahaja dah habis 
RM 8000...

Post a Comment