Tuesday, December 7, 2010

Girls swimwear model


Perghhhh..kecik2 dah cekci...
Tapi kecik2 kalau cekci nampak comeiii lah kan..
Besar2 kalau cekci nampak "benda lain" pulak...hikss..


 

Comeyy jer tgk gambar kat atas ni..
Cekci2 pun mulut tetap tak lepas puting..
Tu yg mahaiii tu..
Oh..anak2 ibu tak hisap puting yer...


Pics amik kat sini

Macam artis cilik pun yer..



pic amik kat sini

Yg ni nampak sweet...
Dengan senyumannya..dengan gaya bersahajanya..
Aishhh...memang leh cair hati seorang ibu ni kan..

Apa kata kita tengok pulak aksi cekci seorang princess ni??








So cam mana??? Cekci tak??
Bagi chance lah sekali sekala aleesya cekci kan..
Tapi cekci lagi anak org putih kat atas tu kan...



Gambar ayyunie tak der..sebab masa ni dia tengah zzzzz...
Nanti nak snap2 ayyunie cekci lak...

p/s: Bukan tgk baju gigirls jer geram tau...tengok swimwear gigirls pun dah rambang mata...



Post a Comment