Friday, December 10, 2010

Amoi yg makin besar makin faham apa itu posing.....

Kalau nak tau..ayyunie ni sebenarnya susah senyum orgnya..
Kadang2 jenuh kita suruh senyum nak amik gambar..
Tapi dia buat dekkkk jer..

Tapi lately...Ayyunie dah makin pandai senyum..makin pandai posing..
Kalau kita amik gambar dia tu, dia pulak cakap lebih2 "ngok...ngok.."
Maksudnya nak tgk gambar yg kita amik dalam kamera tu..

Kalau dulu nak snap2 pun kena candid2..
Sekarang ni boleh lah senyum2 sikit....sikit jer..
Sebab kadang2 susah gak nak senyum tu...
Ntah apa yg mahaii senyuman dia tu pun tak tau..


Hahhh..tengok..dah senyum sikit kan..
Control tu senyum...tak nak senyum sampai habis..


Kalau candid, insyallah sure leh snap2 senyum habis punya..


Ni pun kalau kita yg cakap " ayyunie...smile..."
Mesti control2 senyum...hehe

* ayyunie pakai baju aleesya menang contest...anje...nampaknya baju ni hak ayyunie lah jawabnya...hehe


Pastu semalam snap2 masa ayyunie main air pulak...
Aritu gambar kakak dia kan..
Kali ni gambar dia pulak..
Baru adil..


Da vass tak?? Aritu kakak nampak cekci kat pusat..
Adik rasanya cekci kat perut lah kot...
ekekeke...perut boyot...
Nak buat cam mana..dalam perut ibu lagi ayyunie ni memang dah besar...huhu


Apa2 pun dah ader org tegur yg mentor ayyunie ialah aleesya...
Kita tengok nanti ayyunie besar sikit cam mana??

*Swim wear ayyunie memang sedondon ngan kakak dia...

p/s: Anak2 uols, makin besar makin senang bergambar atau makin susah???

Post a Comment