Wednesday, December 22, 2010

Dengan tak buat apa2, saya pun bole dapat BE jugak rasanya..

Ye ke statement kat atas tu??
Dengan tak buat apa2 boleh ke dapat BE??

Maksud tak buat apa2 disini ialah:

1. Saya tak pernah hantar email kat Nuffnang tanya pasal BE..
2. Saya tak rajin BW macam blogger2 lain..
3. Saya sangat malas nak reply komen satu2..
4. Saya tak pernah guna cara sesetengah blogger yg guna Nuffang Echange utk up traffic..
5. Saya banyak jadi silent reader sahaja pada blog2 baru...unless blog2 yg memang dah lama kenal..

Cuma satu jer saya buat..
Iaitu updated blog..
Itupun sehari 2-3 entry jer..
Kalau weekends, langsung tak der pun yer..
Sebab tu agaknya BE segan silu nak menapak kat blog ni..
Kalau aderpun sekali dapat BE 1-2 ketuii jer sekaligus..
Tak macam sesetengah blog, sekali dapat 5, 6 ketuii BE..

Apa2 pun terima kasih kepada Nuffnang..
Sebab saya tau dengan usaha saya yang seciput ni..
Saya masih dapat merasa hasil duit blogging..walaupun tak banyak..

BE yg baru saya dapat semalam adalah Digi..
Olay tu pulak rasanya ni first time dapat earning tinggi cam tu dalam BE..
Harap2 makin bertambah lah sebelum dia jadi ME..
B4 ni earning ME paling tinggi pun RM 20 lebih jer..
Alhamdulillah....nak cash out utk kali ke 2 sekarang pun dah cukup amaunt lebih RM 50 tu...
Tak pe lah, tungu lebih sikit..tunggu semua BE jadi ME dulu..

p/s: SAYA SANGAT JELES DENGAN ORG YG BANYAK MASA UTK BW, KADANG2 SAYA NAIK SEGAN DENGAN RAKAN2 BARU YG SINGGAH BLOG SAYA, TAPI TAK SEMPAT2 SAYA NAK SINGGAH BLOG MEREKA SEMULA...HUHH..SAYA SANGAT RASA BERSALAH OKEYYY

P/S: SEBENARNYA CARA NAK JIMAT MASA UPDATED ENTRY ADERLAH BUAT DRAFT AWAL2 ..PASTU SETKAN MASA AUTOPUBLISH BILA2 KAN..ITULAH YG SAYA BUAT HARI2...SEBAB TU MALAM2 TIDO SAMPAI 1-2 PAGI....TAPI BANGUN PAGI TETAP TAK PERNAH TERBABAS..MASAK2 BREAKFAST TETAP DILAKSANAKAN WALAUPUN KEJE MASUK KUL 8 PAGI OKEYY..PANDAI2LAH KITA MEMBAHAGIKAN MASA YER...WALAUPUN KADANG2 MATA NI SANGAT LAH HENDAK TIDO..HEHE

P/S: ENTRY INI ADALAH LIVE...DITAIP MASA LUNCH TADI..HEHE
Post a Comment