Tuesday, December 21, 2010

Artis itu ialah FASHA SANDHA

Mesti ramai yg nak tau sapakah artis yg jadi classmate ngan ayah damia tu kan..
Dah ader pun yg teka ngan betul....siap ngan nama artis tu lagi..
Tak caya?? Cuba tengok jawapan kat entry ni..

Oh yer...ader gak yang teka dengan betul mana satu ayah damia..bijakkk bijakk..


Jumpa tak artis ni dalam gambar tu??? Tak jumpa erkkk?? Maksudnya bukan Fasha Sandha lah tu...muahh muahh muahhh...jangan mare :) 


Ni lah artis yg sebenar tu....



Norul Iman a.k.a Boy

Pernah berlakon drama Kem 404, Blok 505, 
Filem pulak Cinta Fotokopi, Tangkai Jering..
Mesti ramai yg kurang kenal kan pelakon ni....
Dulu2 banyak gak dia berlakon drama..sekarang ni macam dah kureng jer..
Katanya dah ader business..

Kepada peneka paling tepat....hehe..maaf yer..tak der hadiah lah...suka suki jer yer..


Post a Comment