Friday, April 30, 2010

Pabila rezeki datang berganda2...

ALHAMDULILLAH.....
Rezeki aleesya lagi..
Baru jer 2 hari lepas umumkan nama pemenang..
Hari ni dah dapat hadiahnya....
Terima kasih kepada Aqilah Heaven
Kerana begitu efisien sebagai penganjur contest...

Ya Allah..tak terkata apabila tgk hadiah yg sampai tghari tadi...
Suka bangatttttttttttttttttttttttttt
Walaupun agak besar sikit...tapi memang ibu dah cadang simpan nak pakai masa Raya nanti..
So rasanya ok kot dalam tempoh 4 bulan nanti...tak besar sgt...

Nak tahu tak dapat hadiah apa??
Dress yg ader flower sekuntum lagi tau...
Layan jer lah aksi2 model tak iktiraf ni ngan hadiahnya itu...











Tu lah aksi2 aleesya....
Tapi tahu kah anda bahawa penganjur contest ni memang baik hati lah sesangat...
Walaupun Ayyunie tewas di tangan kakaknya...
Namun Ayyunie tetap dapat hadiah jugak...
Rezeki datang berganda2 kan..
Kalau dah ditakdirkan tu, memang tak kemana...
Nak tahu tak Ayyunie dapat apa???
Dapat baju top...pun sgt cantik...boleh pakai ngan legging...
Layan aksi2 Ayyunie posing pulak yer...


Serious ibu + ayah sgt terkejut tgk ayyunie yg dah makin pandai posing...
Macam2 gaya dibuatnya..
Apa yg kakaknya buat, itu lah yg dia ikut...
Ni baru betul anak ratu posing...ekekekeke.
(perasan tahap gaban)






Sesunggunya anak2 itu membawa rezeki kan...
Boleh ler ibu save budget beli baju raya budak2 ni...
Kedekut sehhhh...hahahaha..






Terima kasih sekali lagi kepada Aqilah Heaven...
Sesungguhnya hanya Allah sahaja yg boleh balas jasa kalian..


p/s: Baru balik Pameran Handphone dan broadband kat Danga City Mall..
Tak best langsung...guna jer lah apa yg ader ni...
Post a Comment