Tuesday, April 27, 2010

Dari Lensa Canon 450D ku.....


Semua gambar2 kat bawah ni hasil snap2 rambang ibu masa kat JOM HEBOH Danga Bay ahad lepas..
Gigih bawak 450D ni semata2 nak asah bakat jadi photographer..wink..wink..
Semua gambar ni telah diedit...
Sebarang komen amat dialu2-alukan...
Saya budak baru belajar....


Macam2 ada...
 

Dari aksesori badan sampai ke makanan
 

 First booth yg kami terjah...


 Duit RM40 tu balance utk ibu ler...


 Sempat lagi mamat tu buat pose..


Lalu jer...tak singgah pun...
 

 At Scot Emulsion Booth


Suka tgk kat Ribena Booth ni coz ader game...
Tapi sekadar tgk jer lah..
 

 Akak yg control cun...


Wah bukan main lagi senyum aunty yer...
 

 Kesesakan ngan lautan manusia...
Agak2 ader anak hilang ibu + ayah dia tak??

Booth terakhir yg kami sempat singgah
Post a Comment