Thursday, April 8, 2010

Dah dapat hadiah , tak pandai guna lah pulak...


TYVM to anje a.k.a mama aqish atas pemberian hadiah ni...
Hadiah ni sempena ibu + ayyunie dapat mistery gift untuk contest
"Cutest baby and cute mom"

Baru jer sampai hadiah2 ni......tghari tadi..nasib baik ader kat rumah...
Jom tgk apa yg ayyunie + ibu dapat...


Patung pooh yg boleh tampal kat wall dan "benda apa tu...cam koyok jer"


Dan yang paling suka haruslah hadiah gown ni...memang suka bangat ni..
Lagipun ibu kan suka anak2 ibu pakai gaun dan skirt ni..


Siap fitting kan lagi kat ayyunie...

 

Walaupun besar sikit...it's ok...
Leh tahan lama...
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
PERSOALANNYA....APAKAH BENDA INI...
LANGSUNG TAK DER KEYWORD NI...
KER MEMANG IBU NI AGAK KETINGGALAN...
TAPI RASA2NYA LEH AGAK LAH BENDA NI APA KAN..
CAM KOYOK TU KAN...ATAU YG MACAM NAK BUANG TOKSIN TU..

 

Confius...confius...

 

Zoom in sikit...
Yang ni nak tampal kat mana?

 

Dan yang ni pulak nak tampal kat mana?
Kaki ke, kepala ke, belakang ke, tumit ke????

Anje.....sila jawab yer.....
Dan yang lain2 nak jawab pun dialu-alukan...


13 comments:

ita cutevirus said...

raser² nye kalo tak salah ita benda tu pelekat buang toksin..
macam kinohimitsu tu...
sachet tu tampal kat sticker tu.. sticker tu tampal kat kaki.. kalo tak salah la kan.. kalo salah, ampun ye... huhuhuhu..

[-suziey-] said...

waaaaa comeinya gaun polkadot..i likeee..sweet je ayyunie pakai..xpe beso sket..budak cpt membesar..
hmmm ape mende tu? mcm koyok ke ayu? mungkin kot utk buang toksin..haih dia buat contest lg kot..ekeke:D

Atiqah said...

mcm yg jenis tmpal kat kaki tu nk bg hilang toksin...

Siti said...

waaa..sonoknya dpt hadiah...cantik gaun tu..siti suka.

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

ita - tu lah rasa2nya pun cam tu gak...tapi cuma tak tahu nak guna cam mana jer...

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

suziey - sweet kan gown polkadot tu...hahahah..takkan lah buat contest lagi...tu lah rasa2 cam koyok jer...

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

tiqah - dah agak dah benda tu...tapi cam mana nak guna apabila combine kedua2 benda tu?

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

siti - kalau ader anak pompuan...mestilah suka kan..ekekekek

firahadifa said...

dear , yg kecik tu masuk kat dalam besar tu x silap.. pastu keta kat badan

Nana said...

mmg rezki kamu anak beranak kan sokmo menang contest
mmg lawa dress tu
nampak pun ala2 pelekat utk buang toksin

Qistina's Mama n Abah said...

a'ah kan..mcm pelekat buang toksik..

b.O.n.d.a said...

better rOger anje untuk kepastian =)

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

yup memang untuk buang toksin dalam badan...sorry lambat reply pertanyaan sebab baru kuar wad semalam....hope suka ek...dah post hadiah baru teringat hadiah birthday ayyunie tertinggal la pulak...nanti kiter postkan k...