Wednesday, June 9, 2010

Potrait Me Giveaway




 Nak join Potrait Me Giveaway 
Giveaway yg sangat menarik kerana  gambar gambar para pemenang akan dipotretkan.
 Giveaway ni dianjurkan AcuRoseDay Lil Art
 Nak tahu syarat-syarat boleh klik sini.



Gambar yg menjadi pilihan hati untuk dipotretkan..




L.O.V.I.N.G     S.I.B.L.I.N.G

Kenapa nak gambar ni dipotraitkan...
Kerana nampak kasih sayang seorang kakak terhadap adiknya...
Andai kata gambar ni berjaya dipotraitkan.
Ibu nak apabila anak2 ibu dah besar nanti..
Tengok balik gambar ni....dimana kasih sayang hadir tanpa perlu disuruh..
Andai kata suatu hari nanti pabila anak2 ibu bertikam lidah atau gaduh..
Tengok balik gambar ni supaya anak2 ibu tahu...bahawa
"Air dicincang takkan putus"
Lagi satu tak kira yg mana satu lebih tua, yg mana satu lebih muda..
Sama2lah mengalah..agar perkataan "tolak ansur" tu dapat direalisasikan...aminnn



p/s: Kepada pihak penganjur...gambar anak2 boleh kan...maksud saya gambar 2 figura dalam satu photo...
Kalau tak boleh...inform yer...saya tukar gambar lain...

22 comments:

Ummi Eisya said...

suka..suka..aku pun suka klu ko portraitkan pic tu..memang nampak kasih sayang adik beradik tu..moga aleesya ngan ayunie,akan terus macam ni bila dah besar nanti..gaduh2 manja tu biasa la..hihii

good luck damia..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

thanks farra...mudah-mudahan...

aku takut nanti kecik2 memang baik + rapat...nanti bila masing2 dah besar mulalah masing2 buat tak tahu dan bertikam lidah...aishhh bila pk kan anak2 besar nanti...macam2 takut pun ader ni...

firahadifa said...

alahai.. syahdunyer rase baca nukilan ayu kat anak2 ayu... sob sob.. nak nangis.. sebab ibu kite pon selalu pesan cam tu ..

eh.. nak join gak la giveaway nie..

emaduel said...

ye rase sumthing bile bace description tu..i mean yr wish to yr daughters.btw,both of them cute :)

ibu_Arifa said...

so sweet lah pic ni ayu..good luck yer..

Anonymous said...

comelnya adik dan kakak ni.... moga kemesraan berkekalan

maya amir said...

good luck..suka tgk:) mesti boleh menang:)

Sha@Mama Tina said...

cute sangat ..loving sangat. Harap2 aleesya & ayyunnie akan selalu berkasih sayang mcm yg ibu & ayah tunjukkan.. amin

Intan said...

Sweet nya picca nie, nampak kasih sayang aleesya dan ayyunie...so sweet!

Setuju sangat apa yg ayu tulis tu :)

Gud luck!

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

suka la gambo ni nampak kemesraan mereka berdua

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

fira - tiba2 ayu pun rasa syahdu...takut pabila anak2 dah besar nanti..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

emaduel - terasa syahdunya yer,....thanks..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

ibuarifa - thanks yer...

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

fa10 - insyaallah...moga kemesraan berkekalan..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

maya amir - insyaallah...thanks maya..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

sha - mudah-mudahan..biar kemesraan berkekalan sampai bila2..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

intan - thanks...setuju yer..yeayy...moga2 hendaknya...

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

anje - thanks anje...mudah mudahan..

e!ya said...

mesra sgt tgk pic nie..kemesraan adik n akak tpancar..nice i like ;)

Farra Dhelina said...

sweet nya gambar ni kak! suka lahh!! gdluck yea

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

elya - tima kasih....mudah-mudahan sampai ke besar cam ni...

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

farra pun suka jugak yer??? I like too