Thursday, June 10, 2010

MOBS Parents Look A - Like Contest


Like Mother Like Daughter..Special bond between mother and daughter
Itulah ungkapan yg sesuai utk menunjukkan gambar kat bawah ni..


Ibu: Ayu
Daughter: Damia Aleesya 
(2yrs, 8mths)


Gambar diatas menujukkan betapa hampir samanya kami.... Tengok sahajalah mata kami yg tajam itu, hidung kami yang sama-sama mancung, dagu kami yang runcing itu serta bulu kening kami yg lebih lebat di bahagian hujung. Kami juga mempunyai persamaan dari bentuk kuku yg sama iaitu bentuk cawan...bukan macam ayahnya bentuk gelas....

Masa Aleesya kecik2 semua cakap Aleesya ikut muka ayahnya...may be masa tu bentuk muka Aleesya masih bulat cam ayahnya...atau mungkin warna kulit Aleesya sama macam ayahnya juga...Tapi pabila Aleesya makin besar, dah ramai yg cakap Aleesya ikut muka ibu....walaupun kulit Aleesya masih ikut gen ayahnya.

Tak kiralah sapa ikut sapa pun...yang penting kami (ibu + ayah) sayang pada kamu......semoga dirimu menjadi lebih baik daripada kami berdua....Aminn

Nak tahu pasal contest ni, sila klik banner dibawah..



Post a Comment