Monday, October 25, 2010

Rombongan Che Ana ke Melaka


Hurmmm...kenapa bukan rombongan Cik Kiah???
Dah nama MIL ibu Che Ana...so memang bersesuaian lah tajuk ni...
Sebab MIL ibu yg bersungguh2 nak ke Melaka ni...hehe

Btw jalan2 ke Melaka ni pada ahad lepas (17/10)..
Lepas majlis menghantar menantu kat melaka gak..
So, dikesempatan pabila family dah berkumpul ramai2 ni lah, 
Maka decided pergi jalan2 ke Bandar Melaka..
Tak banyak pun tempat yg weols pergi...sebab lepas tu nak gi main air pulak kan..

Yang bestnya tu, rombongan ni kaum pompuan semua pakai baju kurung...
Dah baru balik majlis kawen kan...nak tukar macam malas pulak sebab nanti nak pi main air..
Yg budak2 pompuan siap bergaun bagai...
Nasib baik Aleesya + Ayyunie dah tukar baju casual siap2 dalam keta..
So nampak lebih selesa..

Jom ah tgk gambar terus..


Ni masa mula2 sampai...
Ayah damia memainkan peranan sebagai photoG
Teringat masa mula2 datang Melaka 12 tahun yg lalu...
Masa tu masih study lagi..
Datang dating + jalan2 ngan ayah damia...
Tapi ader lagi kawan2 yg lain ikut serta


Ni biras ibu..
Masa ni ader rombongan dari Thailand..tahan biras ibu...sebab dia nak bergambar ngan baju kebangsaan Malaysia...ekekek..tak sangka pulak yg pakaian baju kurung kami tu menjadi tarikan pelancong asing..


Otw nak ke tempat beca


Tok ma budak2 ni tengah tolong cucu2nya naik beca..
Teruja betul budak2 ni naik beca..




Yg hujung sekali tu BIL ibu (abang ayah damia), pastu biras (isteri BIL) dan MIL...
MIL ibu muda lagi...baru 40-an...tapi anak ader 8
Yang sulung umur 34, yang bongsu umur 12 tahun..




Nona2 manis suka tul naik beca ni...
Sayang Aleesya tak der...
Aleesya biasalah...kalau tak der ibu ayahnya...memang takut sikit..


Ayyunie tengah berlari ke arah ayahnya as a photoG



Alahai...ader gambar versi candid dari photoG..
Apa2 pun model tetap bagi komitmen bagus..


Candid lagi..


Sepupu Aleesya...Adriana Amni


Posing atas beca..


Bye-bye ayahhhhh...
Kata Aleesya + Ayyunie


PhotoG pun nak bergambar gak lah...
So, ibulah jadi PhotoG nya...hehe


Amik dari angle bawah...


Eh eh kalau ibu + ayah damia yg jadi model beca ni???
Sapa jadi photoG nya??
Bibik lak tak ikut...
Hehehe...panggil jer lah sapa yg ader kat situ..


Bergambar ramai2...lepas tu sempat lah gi shopping kat Mall yg berdekatan...



p/s: Seronok actually datang melaka ni...cuma masa jer tak cukup...

p/s: Gambar banyak lagi...tgk sendiri lah kat FB...

p/s: Uols bila LAST SEKALI jejakkan kaki kat Melaka??/

Post a Comment