Friday, October 1, 2010

Klue: Dah nama pun atas par perempuan....jadi mestilah perfume tu perfume lelaki...

Aiyoyo
Setakat ni semua jawapan yg dalam entry Jom teka tadi semua salah..
Sebab semuanya bagi nama perfume perempuan...
Dah nama pun atas par perempuan kan, so haruslah perfume tu khas untuk lelaki..
Aishhhh..cam mana ni..

Ok lah..ok lah..
Sebab ibu baik hati...
Uols semua boleh start bagi jawapan dalam komen entry ini...
Ingat entry ini yer...
Disebabkan tak nak bagi korang pening2 kepala...
Korang leh jawab berulang kali, tapi 1 jawapan utk 1 komen sahaja yer..


Contoh jawapan:
Brand: XXX
Colour: Pink

Jom teka tamat jam 10 malam ni...
Selamat meneka lagi!!!!




Dah baca entry ibu beraya bersama FARID KAMIL???
Post a Comment