Monday, August 9, 2010

Sapa kata DINOSOUR tak wujud???? saya jumpa kat USS apa...

Entry pasal weekends kemudian yer...
Publish dulu entry dalam draft..

You all semua percaya tak yg dinosour tu wujud???
Kadang2 macam tak percaya...
Tapi bila tgk balik fossil2 dan tulang2 dinosour yg dibuat pameran tu..
Kenalah percaya sikit-sikit kan...

Tapi serius kali ni kami jumpa dinosour betul..
Nak tahu kat mana??


 Kami jumpa kat sini..


Cuba tgk ekspresi kami semasa bergambar ngan dinosour ni...
Muka cuak + takut + tak percaya..
Tgk ajalah aksi ayah damia tu..
Kat FB ader org komen muka ayah damia tu dah boleh masuk iklan...ekekeke

 

Jom focus...
Aikkk??? ayah damia ni focus sapa??
Pompuan tu pulak yg nak enterframe dalam gamabr ni yer...
 

Hah ni lah dinosour tu...
Mula2 ibu macam tak percaya...
Ayah damia kata ntah2 "oink oink" pakai sarung..
Ibu pulak cakap ntah2 robot kot..
Tapi bila ditanya 2 kali kat org entertainment kat situ..
Barulah kami yakin yg ni dinosour betul...
Siap keluar bunyi lagi tu...kepala pusing sana sini..
KORANG PERCAYA TAK NI???
Tapikan mata dia nampak hidup tau...
 

Kalau betul lah tu dinosour betul..
Fuhhh bertuah badan...kami daoat jumpa...
Harus cerita jumpa dinosour ni diceritakan kepada 7 keturunan...hehe

Post a Comment