Monday, August 30, 2010

Disebalik tabir...


Gambar2 kat bawah ni ehsan daripada Nikon coolpix ..
Masa model tak berbayar tak der keje..sempatlah snap2 mana yg patut..
So jom tgk usaha gigih para peserta utk dapatkan shoot yg terbaekkkkk..


Walaupun ayah damia sedar dirinya i tidak lah sehebat otai-otai diluar, namun ia cukup bermakna apabila ilmu yg ada dikongsikan bersama-sama....masih banyak yg perlu belajar lagi...ilmu memang takkan habis dibelajar


mari berkenalan dengan kamera anda...aishhh...agak cabarn jugak sebab ader peserta yang guna SONY, ader yang guna NIKON, walhal ayah damia guna CANON...so memang banyak ilmu yg perlu di godek dan dikongsi bersama


Sungguh serius menimba ilmu...masing2 gembira apabila dapat snap2 gambar yg memuaskan hati.


Tak berat ke???


Gaya ayah damia 


Fiza kata rumah ni macam rumah hantu..hehehe..sungguh artistik ini rumah


Gatal pun gatal lah....asalkan dapat snap yg terbaeeekkkkk

Ader lagi satu part ....snap2 kat Danga Bay....yang tu kena tunggu kamera peserta

p/s: dari pagi lagi hubby dok sibuk....contact rtm, tv3, utusan, sinar harian utk program esok....tu tgh buat speech lagi utk org2 berkenaan....itu lah nasib jadi S/U kan....sentiasa sibuk di belakang tabir....nak pinjam guna laptop dia pun tak bg tu....aishhhh...ni dia dah baring jap....sempat lah nak curi2 guna....laptop ibu services tak siap2 lagi...adoilahhh...desktop lak malas nak on....so, hari ni tak sempat nak gi blogwalking rumah kawan2 lagi tau...jap gi ibu singgah rumah korang

p/s: Esok merdeka kena keje kes ganti kelas punya pasal....balik kul 12.30...pastu siap2 berkumpul utk program Charity esok kul 1...alahai...pack lagi waktu cuti..


Post a Comment