Friday, August 27, 2010

"Penat ni bu jadi model"


Pagi tadi kul 8:30  - 9:30 pagi...
Ayah damia bawa ALEESYA + AYYUNIE pi photoshoot...
Tapi disebabkan ayyunie kurang sihat, sampai muntah2..
Maka talent hanya damia aleesya jer lah...
Ibu lak jadi PA jer....hehe

Tapi yang curiuos tu kan...
Tak sempat ibu nak ajar posing pun..
Aleesya dah buat macam2 pose dah..
Siap baring, terlentang, bersimpuh bagai...
Rasa sgt senang bekerja ngan Aleesya..
Agak2 mewarisi genetik mana yg suka posing ni yer???

Ok jom tgk gambar...tgk 3 dulu yer...ader ratus2 ni...
Sebarang kritikan, komen dan teguran dialu-alukan...






Tapi kan...tapikan...
Yang paling buat ibu + ayah damia impressed kan..
Boleh aleesya cakap
"Penat ni bu jadi model"
Ya Allah...terpaku jap pabila aleesya cakap macam tu...
Boleh dia pk sampai cam tu erkkk...hehehe...tak sangka langsung..
2 kali lak tu dia cakap cam tu...

p/s: Semalam masa aleesya tgk koleksi2 gambar2 ibu, dia cakap 
"nak jadi model cam ibu"
...erkkkk..


Post a Comment