Monday, August 16, 2010

EKSKLUSIF - sup gear box untuk aunty2 & uncle2 semua


Sabtu petang aritu, ibu masak sup gear box utk berbuka...
Yang paling menarik perhatian ialah cara aleesya makan sup gear box ni..

cubalah tgk aleesya makan sup gear box ni....2 ketuiii habis diratahnya....memang aleesya suka makan sup tulang ngan gear box.....ratah cam tu jer....siap sedut guna straw lagi....hehehe...ibu pun tak makan cam tu tau...ibu makan daging jer... eliza pernah tgk cam mana kemaruknya aleesya makan sup tulang...sikit2 minta "ayah nak tulang"...sikit mintak "ibu nak tulang lagi"...hehe


memang charaaaa lah anak ibu sedut tulang sum sum dalam gear box ni..



eekslusif untuk anda...
muka aleesya yg comottt!!!



Perghhhh lagi besar gear box dari tangan aleesya...



Bersungguh2 gigit daging kat celah2 gear box tu...hehe



Fuhhh....delicious!!!!



Org dah habis berbuka...
Aleesya masih lagi dengan gear boxnya...
Siap dah sandar2 dah tu..



Disebabkan jam dah nak jam 8 malam...
Ayah damia pun nak amik lah gear box tu buang...
Tapi Aleesya tak bagi..
Siap tunduk2 lagi kepala supaya org tak amik gear box tu...hehe



Tengok tu, kena org angkat dan paksa letak gear box baru nak basuh tangan...
Tu pun sempat lagi jilat hingga titisan terakhir tu...
Memang berbaloi masak kat rumah, pastu anak2 makan sampai jilat tangan...
Si suami pulak siap bertambah2 nasi...
Kalau macam ni...hari2 masak pun tak pe....heheh

Opsss!!! Mesti ramai yg tanya, mana Ayyunie???
Tido lahhhhh...

p/s: Setakat semalam, memang tak pernah buka puasa kat luar lagi...masak jer...cuma 1st ramadhan jer beli kat luar sebab tak sempat nak masak.....kan masa tu gi singapore...sampai2 rumah pun org dah azan maghrib..

p/s: Ari ni terpaksa berbuka kat office....utk anak2 dan bibik dah siap masak tghari tadi...untuk ibu n ayah damia, beli kat bazar ramadan jer lah...ni ler pengorbanan apabila terpaksa keje sampai kul 10 malam...
Post a Comment