Tuesday, November 2, 2010

Sukanya kalau org cuba resepi kita....


Sangat terharu pabila ader org sudi ikut resepi kita..
Resepi sendiri...tapi mungkin hampir sama ngan org lain buat jugak..
Cuma specialnya resepi sandwich ibu ni sebab dia campur sardin + tuna dalam air tu..
Terbaru, baru jer lepas BW kat rumah mama zharfan..
Wahhhh..ader entry dia  buat sandwich lah..



Ni rupa sandwich versi mama zharfan

Entry penuh
-
-
-
-
-
-
Pastu ahad hari tu, eily a.k.a bionic woman pun ader buat sandwich resepi ibu gak


Ni lah rupanya sandwich tu...

Entry penuh

Yang bestnya eily ni bukan setakat cuba resepi sandwich jer tau..resepi2 lain pun dicuba jugak...semua tu dia tgk dalam FB ibu kat album "menu hari ini"

So, kadang2 berblog ni bagus kan..
Sharing is caring..
Mana yg baik kita buat tauladan



Ni rupa sandwich ibu tu..
Nak cuba resepi??? Klik bawah


p/s: So cam mana??? Uols jilat jari tak makan sandwich yg uols buat???hehe

p/s: Pasni nak share buat sandwich kawwwww, terangkat beb...hehe...berlayer-layer cam tudung fareeda tu....ekekekek
Post a Comment