Saturday, November 20, 2010

Buat Koleksi jer ni


Asyik gambar anak2 jer...kali ni bagi chance ibu pulak bergedixxx yer..hehe
Gambar2 ni masa ibu attended majlis perkahwinan kat Sebuah dewan Kelab Golf malam sabtu lepas...








Gambar2 kat bawah ni bergedixxxx kat rumah...sebelum bertolak ke tempat majlis...hehe.




Bagi lah chance kat saya bergedixxxx yer...walaupun saya tau pinggang saya tak seramping kerengga, pipi saya tak pauh di layang, namun sekurang2nya saya hargai akan tubuh badan saya...hehe..ayat cover line tu sebenarnya..tak nak terima hakikat yg diri ini main chubby...huhu..

Details later..
Post a Comment