Tuesday, November 30, 2010

Jalan2 Danga Bay

Lepas gunting rambut amoi ngan kakak amoi...
Kami ke Danga Bay pulak..
Saja2 rehatkan minda sambil bawak anak2 main2...
Melepaskan kepenatan 2 hari yg berturut2 memang penat..
Sabtu ader wedding job kan, malam sabtu gi rewang2 sukaneka, ahad pulak ader sukaneka..
Balik sukaneka, memang pingsan habis...


Masa sampai sini pun dah lewat petang..
Tak faham apesal org lalu jer..mesti mata diaorg dok fokus kat 2 beradik tu..
Sampaikan ibu + ayah damia nak bergambar pun segan...hehe


Ramai betul org petang tu..


S.A.N.T.A.I


Bergaya dengan rambut baru..


Ayah damia ngan 2 pari-parinya...


Masa ni dah naik tram...
Tak sempat nak berposing...keretapi dah nak jalan..
Yg hairannya tu...tak sangka pulak tram ni tak berhenti kat Festive Mall tu yer..
Dulu2 berhenti jer...
Sekarang tgk Festive Mall tu macam dah tak hidup lah..
Sedangkan dulu2 kat situ yg havoc sekali..
Ingat kan nak berhenti kat situ, makan ikan bakar..


Antara tempat Aleesya + Ayyunie aim nak pergi lah ni..
Nak "play-play" kata mereka..

Ok...bersambung lagi..

Post a Comment