Tuesday, November 30, 2010

7th winner pun hadiah best apa...

Selalu kalau winner CONTEST, kita dengar sampai no 3 jer kan..
Tapi kali ni...alhamdulillah...ader pemenang sampai no 8 lagi....hehe..

Amoi dapat no 7...ok lah tu kan...menang lah jugak walaupun saguhati jer...
Yg penting menang....hahahah



Tempat ke 7
2 x 4R photo with photo frame with delivery within Malaysia total worth RM25.80
RM10 voucher dari http://sofeababywear.blogspot.com/Card Wallet/ Purse Coin dari ToteBoutique
RM5 Voucer dari avenue88

Congrats juga kepada pemenang2 lain..

Details here



9 comments:

Mama Zharfan said...

congrats dear!!

Nana said...

tu la nye
contest ni ramai btol pemenang
sampai tempat kelapan
adiah bez2 plak tu
tahniah amoi hehehe

BIONIC WOMEN said...

betul tu kak ayu..janji menang..
tahniah wat ayunie yea..
x lama lagi ayunie dah pro bergambar mesti selalu menang cam kak aleesya..

SyUhAdA said...

thniah ye~!!

kakyong said...

tahniah.. selalu menang .. ;)

eT said...

tahniah2...
xkisah la no bape pon...janji rezeki menang..hehe

ZanaNordin said...

tahniah...ok ler tu walaupun no 7 jer pun
batrice langsung tak tersenarai dlm senarai peserta padahal zana dah up entry nyer........hu hu hu.....

Anonymous said...

Tahniah..ok la tu kan..menang jugak ye tak

zura@iwan said...

lumayan gk tu adiah dier...tahniah...