Wednesday, November 3, 2010

I'm not 30 OK !!!

Hari ni 3 November..
Bersamaan dengan harijadi saya yang ke 30..
Haaaahhhh??? 30??? Oh tidak!!!!
Tapi itulah hakikatnya ..
Yang terpaksa dilalui....


Walaupun ia sekadar angka..
 Yang akan terus datang dan mendatang,
Namun saya tidak perlu gentar..
Selagi nyawa dikandung badan..


Syukur kehadrat mu ILLAHI..
Kerana pada hari ini,
Aku masih menghembus nafasmu..
Untuk aku berbakti PADAMU, suamiku dan anak2ku..



Selamat hari lahir buat diriku..
Semoga dipanjangkan umur, diperbanyakkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan..

*Cute kan kek cawan kat atas tu*


Semoga mahligai yang dibina bersama suami tersayang abadi hingga ke syurga..
Semoga anak2 menjadi tunjang kebahagiaan kami sekeluarga...aminnnn


*Kek ni pun cantik*

Tapi sebenarnya kan..sebenarnya kan..
Diri ini selalu menganggap diri baru 29...
Sebab saya masuk sekolah menengah & Universiti sama ngan budak2 tahun 1981...bukannya 1980..
Cuma masa tadika ngan darjah 1 jer sama ngan budak tahun 1980...
Itupun dah lahir nak2 akhir tahun kan..
Masa di U, saya panggil senior2 yg lahir tahun 1980 tu kakak ngan abang..
So, kiranya I'm not 30 OK!!!!
Sama seperti pic di atas...baru 29.95 yer umur saya...hehe

p/s: Sebabnya dulu saya sekolah cina...jadi tak terus naik form 1, zaman saya dulu kena masuk kelas peralihan walau sehebat mana pun result UPSR anda...

p/s: Uols semua pakai serum brand apa erk utk anti penuaan kulit anda??? Sila share yer...

Post a Comment