Monday, November 22, 2010

Jawapan pada soalan uols...- part 1

Disebabkan ibu mempunyai kekangan masa nak jawap komen2 bagi setiap entry ibu..maka di"compile" kan lah yer semua soalan2 yg uols tanya tu...ni baru sebahagian jer...nanti akan menyusul sebahagian lagi...










Blogger NM02 said...

hi ibu damia, saya plan nak p batam nnt. nak minta sedikit info nnt bleh?
November 22, 2010 10:57 AM

Jawapan: Boleh ler sesangat...mana yg kak ayu tau kak ayu tolong...


Blogger MaMa3H said...

Best gak batam ni.xjauh sgt pun.ayu g under pakej ke sendiri?klu g indon takut kena tipu jer tambang teksi dorang...
November 22, 2010 8:07 PM

Jawapan: Memang tak jauh pun kak dina...1 Jam setengah jer naik ferry...ayu gi sendiri...tak suka guna pakej...ah ah kalau naik teksi tu berserah jer lah...tapi leh tawar2..


Blogger e.l.i.z.@ said...

aloh..kecik nyo handbag dio.muat ko nok buh benda² tu ekekek
November 20, 2010 10:59 AM

Jawapan: Muat jer....ayu boleh letak purse panjang, handphone, compact powder, lipstick, tisu ngan perfume....


Blogger Nana said...

pst cantik nye baju bli kat batam ke hehehe

lentik u...hehehhe
November 20, 2010 11:58 AM

Jawapan: Ayu beli kat Singapore last year....tapi made in Indonesia lah...baju lama lah nana weii...nasib muat...


Blogger ✿AiNnA✿ said...

takde..huhu(T_T)
ni link saye..

http://sayaainna.blogspot.com/2010/11/ibuayahdamia-vacation-with-kids.html
Jawapan: Ok saya dah masukkan...


Blogger ~~@lyci@~~ said...

salam IbuDamia..

alycia puas cari nama alycia tp xjumpa..

ni link entry alycia :

http://myalycia.blogspot.com/2010/11/ibuayahdamia-vacation-with-kids.html

alycia rasa nama alycia pada no 115 tp IbuDamia salah letak link... sbb tadi bila cek kat komen, komen alycia lepas no 114 dan b4 116..

apa2 nnt bgtau ekk...
tq..

Jawapan: Ah ah...ayu tersilap...ayu dah masukkan yer..


Blogger e.l.i.z.@ said...

x g tgk lembu kena korban ko?

btw, selamat hari raya ayu!
November 19, 2010 1:55 PM

Jawapan: Dok gi tengok...sebab ayyunie lapar..dok make lagi...tu yg lepas semaye terus balik..

Ni antara soalan femes dalam entry 

Siapakah artis yg tak kenal HALAL & HARAM ni???


antara soalannya:


Blogger shahliza94 said...

ala.. clue x cukup..... next clue! hehehe...

Blogger emy/mamasuri said...

hangat ni..
kalu beautifulnara tau..abislah..
bagilah clue lagi..

*sekadar mengambil beberapa soalan..



Jawapan: Dah ader teka yg betul tu..pi check balik entry tu...tapi jangan kecoh2 yer..janji..









Bersambung lagi....















Post a Comment