Friday, November 5, 2010

Teka kami pergi mana???Kot kot dapat ole-ole.....

Di saat anda baca entry ni, kami telah pun pergi bercuti..
Jadi entry ini dan mungkin entry2 menyusul lepas ni (tu pun kalau ader) adalah auto publish..


Ramai yang bertanya kami pergi bercuti ke mana??
Ader yang teka ke Bandung, ader yang teka ke Jakarta, ader yang teka Phuket, ader yang teka Gold Coast.
Hehehehe...biarlah rahsia dulu yer..
Esok2 mesti you all tau jugak kan...



Ok lah...sapa2 yang dapat jawab dengan tepat dan paling cepat,
Maka ader ole-ole untuk anda...hehe..baikkan saya..
Tak payah buat entry, tak payah jadi follower..
Jawab jer dalam komen entry ini..



KLUE 1:

Things to do here is



Verangan nak yang macam ni...tapi kalau dah ader aleesya + ayyunie...agak2 leh ke buat cam ni..tengoklah dulu cam mana...hehe



KLUE 2:

We stay here


Oh yang ni tak verangan...yang ni memang kenyataan...


SELAMAT MENCUBA...


 1 KOMEN 1 JAWAPAN JER YER...


TAPI BOLEH CUBA BANYAK KALI...


SELAGI TAK UMUM PEMENANG SELAGI TU LAH BOLEH CUBA...


BYE BYE..


p/s: penyertaan GA tu amat mengalakkan...mungkinkah akan ader pertambahan hadiah???
jeng jeng jeng...
Post a Comment