Tuesday, May 25, 2010

Satay wak radol


Ini sate apa??
Sate kajanglah...
Bukan...
Ini sate apa?
Sate wak radol lah...
Sate wak radol??? Sate apa tu???
(Korang kena baca cam iklan.."ini bunga apa?.."orkidlah"...baru ader feel)

Actually kalau kat KL femes satay kajang Haji Samsuri..
Kat Johor ni femes satay wak radol lah..
Memang tak putus2 kedai org masuk..
Sentiasa ramai...

Actually dia ader 2 kedai tau...
Betul2 yg tepi hignway tu anak wak radol punya..
Yg kat belakang tu bapak (wak radol lah tu kot) yg punya...
Tapi weols suka pi makan kedai bapaknya tu...
Ader "kick" satay kat situ....

Jom kita tgk hasil snaps2 from ayah damia...
Kata dah pi kelas fotografikan...
So seharusnya ader improvement dalam snaps2 ni..


10 daging, 10 ayam..
Memang marvelous lah...satay pun leh tahan besar2nya..


Kuah kacang yg lemak berkrim (mana dtg krim lak ni..ekekkeke)
Pekena lak ngan nasi impit yg halus mulus lembutnya..
Memang charaaaaaa lah..


Owh ader menu tambahan yer...
1 kuew tiao soto utk ayah, 
1 nasi soto utk nenek...
Actually ader jer makanan panas yg lain..
Tapi yg goreng2 jer lah..
Yg masakan panas cam thai tu tak der..


Sebelum makanan sampai...haruslah makan otak2 ni sebagai apertizer kan..


Bibik's potrait...
Sekali sekala nak gak bibik enterframe kan...


Nenek yg control nak makan...
Katanya nak makan pun tak senang...
Asyik snaps2 jer...
Muahahahahha..welll ni lah anak dan menantu mak..
Sampaikan cucu pun dah tahu tak kira tgh buat apa...posing mesti punya...
Tak caya??? Cuba tgk gambar bawah ni...


Ibu dan anak yg sama2 giler posing....


Macam2 gaya yg dibuatnya..


Layannnzzzz......baik punya lentok..


Owhhh...sungguh sweet gambar ni...
Makan sambil posing...


Walaupun comot..tetap maintain posing...



Memang berselera tau aleesya makan....
Makan satay ayam sampai 6 cucuk... otak2 1..
Pendek kata berbaloi2 tgk aleesya berselera makan..
Nenek tgk pun suka..



Ni siap tambah satay lagi 10 cucuk...
Angkara Aleesya yg suka makan...
Pastu ibu tak sempat makan...
Nenek kata "hurmm...makan jer lah gambar tu ayu...lagi kenyang"
Hahahahha dah tu nak buat cam mana...
Org lain dah makan separuh siap....ibu baru terhegeh2 nak makan secucuk sate...ekekekek
Well...ini lah anak mak...



Hah...ni lah pandangan kedai anak wak radol ni...
Betul2 tepi highway...
Memang tak putus2 org masuk 2 2 kedai ni...


Whoppssss  whoppssss...mana ayyunie ni??
Naper tak der dalam gambar...
Mula2 turun keta lagi ayyunie dah selamat zzzzzzzzz.....
So tapaukan nasi goreng cina jer utk ayyunie...
Sian ayyunie....org tgh dok berjimba2 makan satay...
Leh lak dia lena tido dalam stroller...
Tak pe...nanti ibu bawak dtg sini lagi yer....



Post a Comment