Thursday, May 13, 2010

Hati ader senang lorrr..


Lalalalalalalalalalaalla...
Dah lepas satu burden....

Bestkan jadi budak2 cam kat bawah ni..
Kejenya asyik nak jalan2 dan pi main2 jer..
Langsung tak pk masalah sekeliling...
Cuma kadang2 kalau kita cakap elok2 tu, dia faham lah jugak kan masalah kita..
Tapi sekadar pendengar setia jer lah...

Kalau nampak muka kita sedih atau murung,
"kenapa bu? Ibu sakit?"

Kalau nampak kita baru lepas ckp ngan HP,
"Sapa ibu...sapa tepon?"

Kalau nampak kita nak masak, 
"Ibu, aleesya tolong cook yer"

Kalau nampak muka sakit berkerut2..atau cakap aduh..
" Wait yer bu, Aleesya amik ubat dulu lah"

Kalau nampak kita nak gi keje,
" ibu, salam.....ibu nak work ..cari duit yeh"


Apa2 pun...anak adalah pengubat disaat kita tension...

















Lokasi: Playground Jusco Taman U
Tarikh: 9 Mei 2010
(Hari Ibu)

Ayyunie tak der coz lena benar zzzzz dalam stroller...
Pics Ayyunie edisi lain lah pulak...


Post a Comment