Friday, June 3, 2011

Tudung RM17 atau Tudung RM170???

Yang mana satu pilihan anda??

Tudung ni beli kat MELAKA masa January 2011 aritu..
RM17 jer after diskaun...
Semestinya warna pink ada..
Brand tak tahu lerrr..


Yang ni pulak baru sampai kelmarin..
Beli online..
Harga RM 170..ader lah diskaun sikit..
Brand FAREEDA..

Kesimpulannya tepuk dada tanya selera...
Bagi ibu dua-dua pun cun..
Yang penting selesa dan kombinasi warna yang mengancam...


Kalau sesiapa yang nak beli tudung FAREEDA ni..
Cepat2 ke Bangi yer..
Sebab sekarang tengah sales..
30% tu...berbaloi2.
Kalau lah dekat...dah lama rembat banyak2 ni...
Bukan selalu ader sales sampai 30%...


p/s: BARU balik shopping kat Jusco ler....org lain dah separuh hari keje, kami baru nak masuk keje..hehe

p/s: Semalam masa pos hadiah kat pemenang tudung fareeda dan trudy & teddy tu, pompuan yang jaga kaunter pos tu tegur ibu pasal tudung fareeda...hehe..selama ni ta pernah bertegur sapa, tapi pasal tudung FAREEDA punya pasal...excited weiii dia tanya macam2 kat ibu..



 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 
Post a Comment