Monday, June 27, 2011

Kenduri Kahwin pun ada tarian singa!!!

Masa last day cuti sekolah 2 minggu lepas...
Sempat lagi ke kenduri kawen kenalan ayah damia..
Sesuatu yang unik telah kami saksikan masa makan2 kat kenduri ni..


Masa kami sampai, tgk ramai yang kerumun..
Ingatkan tgk pengantin...rupa2nya tgk....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Rupa2nya tgk budak kecik bersilat ler..
Dah ler ader jugak budak kecik perempuan yang bersilat...
Memang unik!!


Lepas kami habis menikmati nasi minyak...
Datang pula sekumpulan penari2 Tarian Singa...
Tak sempat pulak nak tgk tarian singa..
Sebab malas nak menunggu dalam kepanasan :)


Lagi satu yang uniknya..
Sebelum balik tu, kena tulis wishes dulu utk pengantin dalam buku yang disediakan..
Hehehe...dah tulis wishes, baru dapat souvenier daripada pengantin..
Memang unik kan...

p/s: Bukan itu sahaja yang unik...sebab pengantin juga diringi dengan ahli2 kelab motor besar macam harley davidson tu...memang meriah..

p/s: Uols pernah ke jumpa Kenduri Kahwin Melayu ader Tarian Singa??? Ni first time ibu tgk tau...






 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!! 
 
Post a Comment