Monday, June 13, 2011

My Ollllddddddd skooolllllll

Kesempatan cuti2 di PD minggu lepas..
Tiba2 pulak datang idea nak bergambar dekat oldddd skoolllll ibu...
Padahal every year cuti2 kat PD...
Tapi disebab hotel yang kami stay tu otw nak ke Highway KL..
Singgah sekejap utk mengingat kenangan lama..
Port Dickson adalah tempat pertama ibu melangkak kaki ke sekolah...

First sekolah ibu ialah SRJK (C) Chung Hwa, Port Dickson..
Tapi disebabkan tak lalu jalan ke sekolah tu..
Tak dapat ler nak snap2..
Sekolah disitu dari darjah 1 hingga darjah 4...
Pastu pindah ke Kuching, Sarawak pulak..



Balik dari Kuching, sambung lagi sekolah kat PD.
Tu ler nama sekolah ibu..
Atau nama singkatannya..SDASA..
Ibu duduk asrama puteri time tu...
Kat sini lah banyak ibu belajar benda2 pelik ngan penghuni2 asrama tu..
Antaranya "love bite", "lesbian", "cium mulut", "histeria", "bunuh diri", dan lain2 ler.
Huhuhu..mengimbau kenangan betul..
Tapi kejap jer stay kat sekolah ni...
Dalam 6 bulan jer kot..
Sebab tak tahan kena buli...sob sob sob..
Ibu kan gadis melayu terakhir dulu2...

Ok lah...nanti2 sambung yer..

p/s: Hehehe...ramai gak yang tanyaibu bukan ore kelate ke lepas baca entry ni...nanti2 lah story yer..




 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 
Post a Comment