Friday, June 17, 2011

Aleesya dan Ayyunie ikut muka siapa????

Nak minta pandangan bloggers pulak..
Semalam masa upload gambar the cute boy kat bawah ni dalam FB..
Ramai yg cakap Aleesya ikut muka the cute boy..
Walhal sebelum ni rasa2 ramai jugak yang kata aleesya ikut muka ibunya...hehe
So, apa pendapat uols???


Ayah damia masa dalam darjah 2 kot...
Ramai pulak dah yg puji cute n handsome..
Adoilaaaaaaaa..


Ni gambar ibu masa umur 1 tahun..
Dari kecik lagi memang pantang nampak kamera..
Suka sengih2 depan kamera...hehe


So macam mana??
Aleesya ikut muka siapa??
Ayyunie ikut muka siapa??
Saja suka2 tanya ni...
Tak kisah lah ikut muka siapakan..
Yang penting 2-2 adalah puteri hati kami..


p/s: Tapi kalau ikut perangai, aleesya sejibik ibunya....huhu

p/s: Huaaaaa.....tak suka tak suka....aaron din a.k.a ayah damia dah botakkkkkkkkkkkk....dah tak nampak macam Aaron Aziz....tapi sejibik Eric Leong....huhu

Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 
Post a Comment