Wednesday, June 29, 2011

Bag baru saya!!!!

Dah sebulan pun beli bag baru ni..
Beli masa hujung bulan 5 aritu..
Merah menjadi pilihan sebab tak der lagi bag warna merah..
Lagipun besar, boleh letak banyak barang...
Memang puas hati boleh letak serba serbi dalam bag baru tu...


Macam mana??
Cantik tak bag baru saya????
Opssss..tersalah post gambar bag lah pulak..
Sebenarnya bag yang baru dibeli tu adalah
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

I'm sorry...
Jangan marah yer...
Ni ler bag baru tu..
Warna merah, besar dan yang pasti tahan lama..hehe
Banyak berjasa ni kalau time pergi pasar...






 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!! 
 
Post a Comment