Tuesday, May 24, 2011

Subhanallah...Cantiknya Langit!!

Ahad lepas..
Kami beriadah main layang2 kat Danga Bay..
Bersama dengan Wish Club punya team...

Sempat kami melihat sendiri Ciptaan Indah Maha Esa depan mata..
Ni ibu amik kat FB kawan ibu..
Dia snap2 guna Iphone..
Yang snap2 guna kamera biasa dan handphone biasa pun lebih kurang cam ni gak hasilnya..
Kami sgt teruja sebab jarang2 dapat tgk langit macam ni kan...


 Subhanallah..cantikkan..


Macam2 warna ada...


Kombinasi purple + blue yang menarik..


Awan Mega...
Berkepul2 awannya..
Memang taksub melihat depan mata sendiri...
Semua gambar2 kat atas tidak diedit ok...


Sempat juga kami 1 family bergambar dalam langit yang cantik tu..
Walaupu tak nampak langit oren tu..
Takkan nak suruh bibik meniarap pulak amik gambar kitaorg..
Kang kalah pulak Profesional Photographer...ekekkeke

p/s: Gambar riadah nanti menyusul kemudian..



 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 
Post a Comment