Thursday, May 26, 2011

Remaja Klasik?? Apa tu???

Kami terus mencari kedai makan utk isi perut malam...
Ingat nak makan kat angsana..
Tapi malas pulak nak bersesak2 ngan org..
So kami makan kat restoran depan angsana tu jer..
Restoran Remaja Klasik..
Owhhh Remaja Klasik tu nama restoran laaaa..

Dah lama tak datang sini...
Dulu2 suka makan kat sini..


Sukanya dia..


Si amoi..


Air special tu aleesya yg order yer..


Telur Dadar ni untuk Ayyunie


Actually minta sup ayam..Rupa2nya tak der sup ayam kat sini..
Tom yam ayam ader pulak..hehe
So, order sup sayur jer lah..


Ayam masak apa ntah..
Lupa lak nama huhu


Sotong goreng tepung


Alhamdulillah..kenyang jugak makan...
Walaupun nampak macam order sikit jer..hehe


Keluarga bahagia saya..
Ayyunie tak sabar2 nak makan tu..


Beriadah sudahhh..
Bersantap lah pulak...hehe


Dah habis makan...ayyunie nak main2 kat buaian kayu ni pulak..


Ader kolam ikan kat sini yer..
Suka betul aleesya campak2 makanan bagi ikan makan...


Tak duduk diam..


Tuan blog enterframe...huhu


p/s: Pastu kami pergi main owling pula!!!



 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 
Post a Comment