Tuesday, May 10, 2011

Bila kali terakhir suami suap makanan utk anda di khalayak ramai???

 Hah!!! Jom tgk gelagat suami masing2 menyuapkan isteri makanan di khalayak ramai!!


Ada yang bersilang tangan..
Al-maklum ler, pasangan veteran di kalangan kami semua..ekekek


Ada yang pakai tangan jer...



Ada yang suap sebesar2 kek pun yer..
Kesian si isteri kena buka mulut besar2...


Ada yang malu2 meow..


Ada yang control cun habisss..


Ada yang macam tak ikhlas jer suap...ekekeke


Ada yang buat aksi lakonan semula akibat kek terjatuh..haha


Ada yang suap guna sudu terbalik...muahahaha


Ada yang sampai si suami gigit garfu tu..huhu..


Oh yang ni cam mana???
Yg ni macam si suami kena paksa kan mukanya..
Si isteri pulak macam takut2 jer kena calit muka dengan krim tu..hahaha
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Tapi ader lagi satu gambar yang memang pasangan ni sgt brann!!!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Hah!! Ader brann suap isteri guna mulut ke mulut..
Pasangan ni anak sulung dah lepasan SPM tau..
Tapi maintain jer kan..
Anak dah besar tak pe nak bermanja-manjaan..
Kalau kita yg anak2 kecik ni...kang ader pula tanya soalan2 pelik..
"Kenapa ayah suap ibu kek tak guna sudu"...haha
Siapa nak jawab tu..

Full story nanti erkkk...

p/s: Kadang2 kat restoran, biasa jer suap2 makanan ni..alah peduli apa..asalkan kami suami isteri bahagia...takkan masa bercinta2 dulu jer kot romantik..sepatutnya lepas kawen, kenalah romantik lebih2 sikit kan...


 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!! 
 
Post a Comment