Wednesday, May 25, 2011

Main layang2 kat Danga Bay|| Ibu + ayah + anak2 beriadah

Hujung minggu aritu..
Sempatlah bawak family kecik kami main layang2 kat Danga Bay..
Sebenarnya si ayah yang lebih2 nak main layang2..
Al-maklum laa...pabila dah jumpa geng katakan..
Si anak2 pulak sibuk main basikal jer..
Manakala si ibu2 pula apa lagi...gossip gossip gossip lah kan...


Ladybird Hijau tu layang2 ayah damia..
Tak macho kan pilih ladybird...hehe
Saja pilih ladybird tu sebab nak bagi aleesya + ayyunie kenal mana satu layang2 kitaorg nanti masa kat atas..


Tapikan..tapikan..
Ladybird hijau ni tak nak naik atas lah...
Naik kejap turun balik, naik kejap turun balik...
Lepas tu susah pulak tu nak naikkan..


Sian ayah damia...
Penat nak menjinakkan ladybird hijau tu..


Hik hik...jenuh nak naikkan layang2 ladybird tu..
Sedangkan org lain punya layang2 senang jer terbang tinggi..



Anak2 kecik pulak masing2 bawak basikal..
Ni aleesya tgh bonceng ayyunie...hehe
Sweet jer 2 beradik ni kan..


Ayyunie pun dah pandai main basikal ni..
Dasyattt kan..
Ibunya pulak yg gerun kot2 ayyunie terjatuh..


Sambil2 beriadah..
Sempat jugak snap2 beberapa keping gambar..
Ader motif kenapa guna payung ni...hehe..
Nak masuk contest ni...:)


Comeiinya ayyunie..hik hik..kalau kita tak puji anak sendiri, apa lagi nak puji..


Alolololo...so sweet..


Aleesya dan kawan2nya...
Pakai baju yang dibeli kat Lumut aritu...


Aleesya pun nak posing laaaa...


Dah rasa macam ader karnival kecil pulak aritu..
Tapi sayang...Danga Bay sekarang under reconstruction katanya..
Sebab mangement baru amik alih..


Kaum2 bapa berposing...
Ayah damia?? Tukang amik gambar lah jawabnya..


Dan macam biasa..
Kaum2 ibu wajib berposing hokeyy..
Banyak yang dicerita kalau dah kumpul ramai2 cam ni..
Bukan ayah jer bleh beriadah, anak2 pun boleh, ibu2 pun boleh..
I likeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

p/s: Ingatkan lepas main layang2 terus balik...rupa2nya on the spot punya planning laa...gi main bowling pulak...berjayakah kami suami isteri strike??? tunggu!!!

p/s: Eh sebelum tu kami pergi makan dulu lah...nanti buat entry yer...hehe

p/s: Oh yer...layang2 ladybird tu dah bertukar menjadi helang jantang ooooo...keesokannya terus pi tukar..


 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 
Post a Comment