Wednesday, May 18, 2011

Ikan Kurau from Lumut

 Nak minta tolong kawan2 yang expert masak2 ni bagi cadangan:

1. Ikan Kurau selain dari masak lemak cili api dengan nenas, masak apa lagi yer yg best?? Masak kari boleh??

2. First time beli udang kering Gred AA++ masa kat lumut aritu...Jakun kejap..selama ni beli yang kecik2 kat Jusco je...

3. Memang berbeza yer ikan bilis lumut ngan ikan bilis biasa2 tu...nampak jelas pebezaannya..harga pun murah...rugilah pulak tak borong banyak2 aritu..haha..padahal borong sikit tu pun tak habis nak makan...kui kui kui

4. Sedih tul...sampai2 jer rumah aritu, botol kicap sotong dah pecah....eh..ader erkk yg tak tau kcap sotong tu apa?? Selalu kicap sotong tu made in thailand...yang selalu org buat masak mee celup dan nasi goreng tu...mana nak dapat kat JB ni yer..


Macam2 adaa....
Rasanya bulan 6 ni cuti2 kat Perak lagi kot...
Dushh Dushh..tiap2 bulan lah bercuti..
Cam mana nak simpan duit ni abang????


 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 
Post a Comment